رفت و رو

خرید بک لینک
از بعد دبیرستان میرسی به پیش دانشگاهی که 3سال دبیرستان به کنار پیش دانشگاهی هم به کناز از بس که خوش گذشت.خلاصه سرتون رو درد نیارم اینقدر خوب و خوش بودیم از کنکور قافل موندیم. هممونا نه فقط من. هیچی دی رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

سلام بر امتحان دهندگان

وااااای بر شب امتحانی ها:(

باید یه خبر بد هم بهتون بدم که اول بهمن تولدمه و تا 2بهمن امتحان دارم

دلم برا تک تکتون تنگولیده میشه:))

فعلا خدافظ

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

چند وقت نبودم احساس غریبی میکنم:)

از همه اونایی که تولدم و تبریک گفتم واقعا ممنونم. مرسی که وقت گذاشتین

امتحانا تموم شد. منتظره نمره ایم

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

کمی با من حرف بزن. با من قدم بردار. دست در دست هم تا انتها

نوازشم کن. موهایم را بباف. من عشق را از لا به لای انگشتانت نوش جان میکنم.

گوش هایت را به من بده. به اندازه ی تمام تنهایی هایم با تو حرف دارم

بهترین دارایی ام، سجاد جان دوستت دارم

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

یه دکتری هست تو اصفهان به نام داکتر هواسی. از رو زبون میفهمه چته! هم جسمی هم روحی... در این حد ماهر!

تو لیست معاینه ی من نوشته بود افسرده. باورتون میشه؟ من؟ افسرده؟ تمام علائم هم درس بود

هعییی

یه سری بیماری دیگه هم داشتم که تحت درمانم ولی خدایی افسردگی و به خودم نمیدیدم. از بس همیشه خندیدم خودم باورم نمیشه چه برسه به بقیه. به هرکی گفتم گفت یکی تو افسرده ای یکی خواجه حافظ شیرازی

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

دخترا همیشه یه کیف همراشون هست. حالا بسه به جایی که میرن بزرگ و کوچیک داره

ولی بعضی چیزا همیشه باید باشه و فراموش نشدنیه. مثه کرم مرطوب کننده. کیف پول و کارت. رژ لب. کلید خونه یا سوئیچ. گوشی و این چیزا...

اصن کیف که دنبالم نباشه انگار یه چیزی گم کردم:)

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

چند وقتیست احساسی دارم که نمیدونم چیه. حس میکنم زنانگیم کمرنگ شده

امروز از خاب که پاشدم دوش گرفتم. یه آرایش کوچولو و لاک زدم. یکم کتاب خوندم. یه ناهار توپ درست

کردم. دوتایی ناهار خوردیم. یکم یه خونه زندگیم رسیدم. اما هنوز همون حس رو دارم. نمیدونم چرا!

درسامم شروع شده و با این که میدونم عید برا خوندش به مشکل بر میخورم باید از همین الان شروع کنم

ولی اصلا حوصله ندارم

ناراحت نیستم. غمگین نیستم. اصن نمیدونم چمه. یه حس بی هدفی دارم...

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

کوچولو تر که بودم همیشه دوست داشتم بهترین باشم. یه دختر مغرور که خودشو بالاترین میدونه. همیشه هم سرچ کردنم تو گوگل خیلی زیاد بود اونم چه سرچ هایی. چگونه خوشتیپ باشیم؟ چگونه بهترین باشیم؟ چگونه شیک به رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

این چند روزه یا بالای کابینتا بودم یا بالای نرد بوم یا آویز در و پنجره:)

دوبارم نزدیک بود بخورم زمینا

اولین سالیه که تو خونه خودم رفت و رو میکنم و خیلی وسواس به خرج میدم.

میگم زشته سفره هفت سین نداشته باشم؟

رفت و رو...

ما را در سایت رفت و رو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36

صفحه بندی