ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
سلام بر امتحان دهندگانوااااای بر شب امتحانی ها:(
باید یه خبر بد هم بهتون بدم که اول بهمن تولدمه و تا 2بهمن امتحان دارم
دلم برا تک تکتون تنگولیده میشه:))
فعلا خدافظ
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
از همه اونایی که تولدم و تبریک گفتم واقعا ممنونم. مرسی که وقت گذاشتین
امتحانا تموم شد. منتظره نمره ایم
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
نوازشم کن. موهایم را بباف. من عشق را از لا به لای انگشتانت نوش جان میکنم.
گوش هایت را به من بده. به اندازه ی تمام تنهایی هایم با تو حرف دارم
بهترین دارایی ام، سجاد جان دوستت دارم
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
تو لیست معاینه ی من نوشته بود افسرده. باورتون میشه؟ من؟ افسرده؟ تمام علائم هم درس بود
هعییی
یه سری بیماری دیگه هم داشتم که تحت درمانم ولی خدایی افسردگی و به خودم نمیدیدم. از بس همیشه خندیدم خودم باورم نمیشه چه برسه به بقیه. به هرکی گفتم گفت یکی تو افسرده ای یکی خواجه حافظ شیرازی
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
ولی بعضی چیزا همیشه باید باشه و فراموش نشدنیه. مثه کرم مرطوب کننده. کیف پول و کارت. رژ لب. کلید خونه یا سوئیچ. گوشی و این چیزا...
اصن کیف که دنبالم نباشه انگار یه چیزی گم کردم:)
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
امروز از خاب که پاشدم دوش گرفتم. یه آرایش کوچولو و لاک زدم. یکم کتاب خوندم. یه ناهار توپ درست
کردم. دوتایی ناهار خوردیم. یکم یه خونه زندگیم رسیدم. اما هنوز همون حس رو دارم. نمیدونم چرا!
درسامم شروع شده و با این که میدونم عید برا خوندش به مشکل بر میخورم باید از همین الان شروع کنم
ولی اصلا حوصله ندارم
ناراحت نیستم. غمگین نیستم. اصن نمیدونم چمه. یه حس بی هدفی دارم...
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36
دوبارم نزدیک بود بخورم زمینا
اولین سالیه که تو خونه خودم رفت و رو میکنم و خیلی وسواس به خرج میدم.
میگم زشته سفره هفت سین نداشته باشم؟
رفت و رو...ما را در سایت رفت و رو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 20:36